DAT IS PAS EEN MAN
Weehoe!
Naar deze aflevering heb ik sinds het najaar van 2025 enorm uitgekeken.
Zelfs was ik bij de opname van aflevering 3 en daar lieten ze het zien voorafgaand aan Bouke´s performance, ge-wel-dig!
Bouke kan zichzelf compleet verliezen in de rol van Gaston.
Niet alleen zijn weergaloze optreden, maar ook het moment naderhand was zéér knap en treffend.
Hoe hij met het grootste gemak kon switchen tussen zichzelf en Gaston, terwijl hij het gesprek met Buddy aanging en luisterde naar het lovende commentaar van de juryleden.
Het is niet voor niets dat hij liet weten dat hij wat langer in die rol wilde blijven hangen.
Daar waar vorige week nog een beetje ´geklaagd´ werd over het niet acteren/dansen, heeft ie met zijn Gaston bewezen dat hij werkelijk van alle markten thuis is, én, zoals Albert Verlinde het al mooi zei; een ´musicalster in de dop´ is.
Als je Bouke als Gaston ziet, vraag je je toch af waarom Belle voor de prins kiest? (zeg ik met een knipoog!)
De hele week werden we al lekker gemaakt met promo´s én een onwijs knappe foto en we hebben moeten wachten tot het eind van de aflevering (zelfs 3 reclames getrotseerd), maar dat was het dubbel en dwars waard; wat een grandioze vertolking!
Als dit optreden geen deuren voor Bouke opendoet, dan weet ik het niet meer!
Met het maximaal haalbare aantal sterren (en terecht!) gaat Bouke door naar aflevering 3, allemaal kijken - volgende week vrijdag op RTL4!
Omdat RTL erg streng is, plaats ik de beelden op mijn socials; KLIK.
Hier de video van RTL, zoals zij deze op youtube hebben gezet.
Monique heeft de opname van deze aflevering bijgewoond.
Hieronder het verhaal over de onvergetelijke ervaring.
Wat een man!!
Een alleskunner: zingen, acteren, dansen, tekenen… een creatieve entertainer pur sang!
Dat liet Bouke in deze tweede aflevering van Stars on Stage nog maar eens zien.
Natuurlijk moet hij hier enorm hard voor werken, maar het resultaat mag er dan ook zijn: 3 keer 5 sterren van de jury, die terecht lovend was over zijn optreden als Gaston.
Ook het publiek was razend enthousiast.
Het applaus en gejoel van de musicalliefhebbers in de studio hield maar niet op!
Dat is overigens niet helemaal uitgezonden; er moet natuurlijk rekening worden gehouden met de zendtijd.
Er zijn sowieso nog meer leuke anekdotes die de uitzending niet hebben gehaald, maar absoluut de moeite waard zijn om te benoemen.
Bouke bleef na zijn optreden als Gaston nog even heerlijk in zijn rol als ijdele, zelfverzekerde charmeur.
Toen Albert Verlinde zei dat hij het opgeplakte borsthaar er wel voorzichtig af moest trekken, reageerde hij met een heuse Gaston-grijns: “Nou, ik denk dat ik het er nog even op laat zitten voor vanavond thuis…” inclusief de alombekende Gaston wenkbrauw...(of is die toch Bouke's eigen trademark...)
Iedereen moest daar keihard om lachen natuurlijk!
Heerlijk, die humor!
Ook kreeg Bouke veel complimenten over zijn kostuum én paardenstaart. Veel van zijn kostuums maakt hij zelf!
Daardoor hebben de visagie- en kostuumafdeling weinig werk aan hem. Superknap en eens te meer bewijs van zijn grenzeloze creativiteit.
Met 3 keer 5 sterren — die hem eigenlijk nog tekortdoen — ging hij natuurlijk glansrijk door naar de volgende aflevering.
We namen afscheid van Sjorleone: misschien niet altijd even zuiver om naar te luisteren(understatement), maar wel alle hulde voor zijn schaamteloze inzet en positieve energie!
Reactie plaatsen
Reacties
Mooi geschreven, Ireen! Wauw, het was echt fenomenaal. Bouke was als Gaston onwijs goed. Niet alleen qua zang, maar vooral hoe hij helemaal in die rol zat. Hij heeft hiermee echt laten zien dat hij veel meer kan dan alleen goed zingen. Echt een heel sterk optreden! Ben heel benieuwd naar volgende week ❤️🔥
De stem van Bouke. In de Kerstshow laat hij met bepaalde nummers horen, dat hij zoveel kan met zn stem.
Vorige week al genoten, maar Gaston...... geen woorden voor. Ik zit nu wel de hele dag met dat lied in m'n hoofd. Gelukkig voor de familie kan ik niet zingen😅
Ik moet nog wel wennen aan z'n stem,maar jeetje.....hoe hij zich in de rol in leeft! En dat borsthaar...geniaal 😂. Daarom snap ik Belle wel,ik hou ook niet van borsthaar 🤭
Haha wat een treffend plaatje van Bouke in zijn rol als Gaston (mét borsthaar).
Wat deed hij het geweldig. Hij zat helemaal in zijn rol en dat deed hij echt fantastisch. Dat hij er zelf ook van genoot was wel duidelijk en de jury was ook lyrisch.
Dat belooft nog heel veel goeds en het kan bijna niet anders dan dat hij ons nog hele mooie dingen gaat laten zien!
Niet ik hoor, die het al drie keer teruggekeken heeft 😂
Supergoed en de jury ook overtuigd. De vorige keer voelde ik wat vooroordelen, maar Bouke blies iedereen finaal omver. Super om te zien!
Ach Irene, wat heb ik genoten van Bouke hier in het ozo hete France Charente, heerlijk met een Pineautje erbij. Wederom ben ik van mijn voetstuk geblazen door deze weergaloze vertolking van Gaston, het hele plaatje klopte gewoon in alles. Ik ben ook benieuwd naar het verhaal van Monique, wat moet het heerlijk zijn hem in het echt deze vertolking te zien uitvoeren. Dank voor het plaatsen van dit mooie verhaal. Knuffel Millvina