Home » Weblog » Opening Atlas Theater Emmen & fietsen

Opening Atlas Theater Emmen & fietsen

Gepubliceerd op 25 oktober 2016 12:55

14 oktober reisde ik weer eens naar Emmen. Hoe vaak ik daar inmiddels al geweest ben? Ik ben de tel kwijtgeraakt.
Samen met Ria een roadtrip, hartstikke leuk! En dan gaat er al-tijd iets mis. Blame me, dat mag. Haha.
Onderweg contact met Marcel, want hij had onze kaartjes. Er ontstond nog een 'gevoel-van-secret-camera-moment' toen hij zei; 'ik zie jullie' en wij geen idee hadden hoe dat kon.
Bij de Burger King troffen we Lia & Richard en Astrid & Wim en later ook Jannet & Bert. Ik vind het vies, dat eten van de Burger King. Werkelijk, die kipnuggets - bah! Duizend keer liever de nuggets van de McDonalds!
In het Atlas Theater werd het gezelschap nóg groter met Tiny, Hermien en Miranda.
Met elkaar hebben we genoten van een mooie show. Bouke mocht zijn kunstje maar liefst 2 keer vertonen. De eerste keer met de weergaloze ElvisMatters band en na de pauze stond hij samen met Bloei! Emmen op het podium. Met recht de knaller van de avond.
Hier en daar werd er gelachen om een rebelse meid en haar kippen & geit.
Bouke kreeg deze avond de eerste bundel van 'Tell me your Bouke Story', met daarin de eerste 33 verhalen die geschreven zijn voor dit item op mijn website www.boukeL8.nl.
Stuk voor stuk bijzondere verhalen. Ik ben onwijs trotsig op het item en Bouke zelf is dolblij met de bundel. Op naar deel 2 - verhaaltjes sparen! In het kader van; schot in de roos.

Bouke1.jpg Bouke2.jpg

De nacht bracht ik traditioneel door bij Tiny en Paul. Hun zoon was met vrouw & kids op bezoek en moest er aan geloven; dansen op 'Come a little bit Closer'. Hihi, dat was leuk!
's Ochtends, ook traditioneel, een theetje op bed. Dit keer met extra bezoek van een 4 jarige wijsneus. Een grappige manier van wakker worden. Écht.
's Middags heb ik geknutseld aan de prachtige video's, welke ik werkelijk overal tegenkom. Super!
Aanvankelijk was het de bedoeling dat ik zondag naar 'Rock around the Jukebox' zou gaan, maar ik was ka-doek. Dat werd dus een fijn dagje films kijken en niks doen. Lekker.
Vooral wanneer je je bedenkt dat ik tot het einde van het jaar nog welgeteld 1 weekend heb waarin (nog) niks gepland staat. In het nieuwe jaar gaat het net zo. In de eerste 6 weken zijn er toffe dingen gepland in de weekenden. Wahoe! You gotta love my life.

''Irene, wil jij een geheel verzorgd weekendje vertoeven in de Overbetuwe en hier dan een verhaal over schrijven voor ons nieuwe magazine 'O-Magazine'?.''
Tuurlijk wil ik dat. In 1 weekend de hele Overbetuwe door. Op de fiets. Ik. Over wonderen gesproken..
Vrijdag vertrok ik met Mattanja naar Valburg. Aldaar hebben we overheerlijk gedineerd bij Watergoed. De baas van Watergoed is een Herman den Blijker look-a-like en ik gok dat Herman, net als wij, heel erg tevreden zou zijn, als hij daar zou eten.
Gosh, wat hebben we daar verrukkelijk gegeten én gedronken. Bovendien werd het eten als een waar cadeautje gepresenteerd. Erg aantrekkelijk allemaal. Warm en sfeervol.
Ok, het voelt alsof ik nu al voor het magazine aan het schrijven ben, hihi.
We hebben de nacht doorgebracht in het Linge Hotel in Elst. Ik ga er niet te veel over zeggen (je leest het tegen die tijd wel, zodra het magazine uitgekomen is), maar o' die bedden!! Als ze in de verkoop gaan, sta ik vooraan in de rij. En Mattanja waarschijnlijk ook.
De volgende dag bracht Mattanja me, na een lekker ontbijt, naar Driel. Aldaar stapte ik op de Ebike. Al mijn spullen en ik. Geen succesvolle combinatie op de fiets. De spullen dropte ik dus eerst bij de B&B in Valburg.
Vele dorpjes en mooie dingen gezien. In totaal fietste ik die dag 53 kilometer. Het is ongelooflijk. Echt ongelooflijk.
De B&B is van 2 hele lieve, oude mensen. Met hen heb ik het heel erg gezellig gehad. Wat een bijzonder stel. Ik ga er zeker nog eens heen. Echt wel.
Zondag stond 'Landerij de Park' op het programma. Grappig, want daar is 1 van de BSO locaties van de organisatie waarvoor ik werk. Zelf werk ik in de vakanties geregeld op deze locatie. Leuk! Je werk benoemen in een artikel in een magazine. Jes!
In Valburg werd ik weer opgepikt door Marion, mijn oude buurvrouw en opdrachtgever. Haha!
En toen was ik moe. Doodmoe! Heb ik al gezegd dat ik moe was? Zelfs een cruise over de Middellandse Zee is minder vermoeiend. Ik meen het. Geen flauw idee hoe dat mogelijk is.